- Jesteś tutaj:
- www.sosnowiec.pl
- Urząd
- Aktualne wydarzenia
- Ochrona Środowiska
- Zbieramy zużyte ...
Zbieramy zużyte baterie
Rozpoczęła się kolejna edycja konkursu dla przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych pod hasłem Zbieramy zużyte baterie.
Konkurs trwa od 1 października 2011 do 15 czerwca 2012 r. Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie w Wydziale Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Sosnowcu przy ul. Mościckiego 14, formularza zgłoszeniowego stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu wraz z kompletem potwierdzeń odbioru baterii przez MZSO Sp. z o.o., w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 czerwca 2012 r.
Po każdorazowym zapełnieniu pojemnika baterie będą odbierane z placówek przez Miejski Zakład Składowania Odpadów Sp. z o. o. w Sosnowcu (po uprzednim telefonicznym powiadomieniu na nr tel.: 263-47-23, 263-88-91).
1. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w dwóch kategoriach:
• najlepsze przedszkole, które zbierze najwięcej kilogramów baterii w przeliczeniu
na jednego przedszkolaka,
• najlepsza szkoła, która zbierze najwięcej kilogramów baterii w przeliczeniu na jednego ucznia (szkoły podstawowe, szkoły gimnazjalne i ponadgimnazjalne).
2. Zwycięzcy w każdej kategorii otrzymają nagrody:
- za zajęcie I miejsca – nagroda o wartości 2.000,00 zł
- za zajęcie II miejsca – nagroda o wartości 1.500,00 zł
- za zajęcie III miejsca – nagroda o wartości 1.000,00 zł
powrót
- 22
- grudnia 2024Niedziela
- 5oCTeraz
- 3oCJutro
- 3oCPojutrze