Zgłoszenia do konkursu fotograficznego „Sosnowieckie pejzaże”

Poleć znajomym
 

Przypominamy iż do 14 października można przesyłać zdjęcia do konkursu fotograficznego „Sosnowieckie pejzaże”. Zgłoszenia i cyfrowe fotografie przedstawiające różne pory roku należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: foto@um.sosnowiec.pl. Z dwunastu najlepszych prac zostanie wykonany kalendarz na rok 2014. Dodatkowo wszyscy wyróżnieni otrzymają nagrody rzeczowe. Szczegóły w regulaminie poniżej.

Zgłoszenia do konkursu fotograficznego „Sosnowieckie pejzaże”

 

 

Uwaga. Ze względu na zmianę daty końcowej przyjmowania zgłoszeń w § 3 z 7.10.2013r. na 14.10.2013 r. Zmianie ulega data w § 4 punkt 15, a także w § 5 punkt 5 następuje zmiana daty na 17.10.2013 - 28.10.2013r.

 

 

Regulamin Konkursu

 


§ 1
Określenie podmiotu urządzającego Konkurs
Podmiotem urządzającym Konkurs Fotograficzny (dalej: Konkurs), zwanym dalej Organizatorem jest Gmina Sosnowiec
41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20 , NIP 644-345-36-72.

§ 2
Określenie Uczestników Konkursu
1. Uczestnikami Konkursu mogą być wszyscy zainteresowani.
2. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora Konkursu.

§ 3
Czas trwania Konkursu
W Konkursie będą brane pod uwagę zgłoszenia cyfrowych fotografii nadesłane w dniach od 27.09.2013r. do 7.10.2013r. - spełniające wymagania wynikające z Regulaminu.

§ 4
Zasady Konkursu
1. Warunkiem udziału w Konkursie jest przesłanie zdjęcia o tematyce „Sosnowieckie pejzaże” w czasie trwania Konkursu.
2. Zgłoszenia i cyfrowe fotografie należy przesyłać e-mailem pod adres: foto@um.sosnowiec.pl .
3. Każde zdjęcie nadesłane przez tego samego Uczestnika traktowane jest jako odrębne zgłoszenie.
4. Uczestnik może nadesłać maksymalnie 3 zdjęcia. Zdjęcia konkursowe należy przysyłać wyłącznie w wersji cyfrowej w formacie „jpg” w najlepszej jakości kompresji i rozmiarze nie większym niż 10MB, lecz nie mniejszym niż 3000 px na dłuższym boku.
5. Prawidłowe zgłoszenie musi zawierać następujące dane Uczestnika:
a) imię i nazwisko ,
b) adres e-mail,
c) numer telefonu,
d) adres do korespondencji,
e) tytuł zdjęcia i komentarz do zdjęcia (opcjonalnie),
f) nazwę lub miejsce fotografowanego obiektu,
Uczestnik ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Organizatora o każdej zmianie wyżej wskazanych danych.
6. Zgłoszenia nie zawierające danych, o których mowa w ust. 5, z wyłączeniem danych opcjonalnych, nie będą brały udziału w Konkursie.
7. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, że :
a) jest autorem zgłoszonego do Konkursu zdjęcia;
b) przysługuje mu do tego zdjęcia pełnia autorskich praw majątkowych, nieobciążonych prawami osób trzecich;
c) korzystanie ze zdjęcia przez Organizatora, zgodnie z celem i postanowieniami Regulaminu, nie będzie naruszało praw osób trzecich, w tym w szczególności praw osobistych.
d) przysługuje mu prawo rozpowszechniania wizerunku osób przedstawionych na zgłoszonych do Konkursu zdjęciach.
e) Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za treść powyższych oświadczeń.
8. Z chwilą wyboru zdjęcia przez Organizatora zgłaszający je Uczestnik przenosi na Organizatora całość autorskich praw majątkowych do zdjęcia na rzecz Organizatora, na polach eksploatacji określonych art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
9. Przesłane zdjęcia nie będą zwracane ani zamieniane na inne.
10. Organizator ma prawo decydowania o miejscu i czasie publikacji zdjęcia lub odstąpieniu od jego publikacji.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nadesłane przez Uczestnika uszkodzone pliki.
12. Uczestnik wyraża zgodę na eksponowanie zdjęć zgłoszonych do Konkursu w czasie jego trwania na stronie www.sosnowiec.pl oraz na oficjalnym profilu miasta www.facebook.com/cimsosnowiec. Przy zdjęciu znajdzie się imię i nazwisko autora oraz tytuł zdjęcia.
13. Uczestnik wyraża zgodę na prezentowanie zgłoszonych do Konkursu zdjęć na stronie internetowej www.sosnowiec.pl oraz na oficjalnym profilu miasta www.facebook.com/cimsosnowiec po zakończeniu Konkursu.
14. Wszystkie nadesłane zdjęcia mogą zostać użyte w kalendarzu firmowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu na rok 2014 jako miniaturki.
15. Na prośbę Uczestnika zdjęcie może być wycofane z udziału w Konkursie, pod warunkiem, że prośba będzie przesłana drogą elektroniczną do 7.10.2013r.

§ 5
Wybór laureatów
1. Fotografie zgłoszone do Konkursu zostaną poddane ocenie Komisji, której skład zostanie ustalony przez Organizatora i ujawniony na stronie internetowej www.sosnowiec.pl po upływie terminu zgłaszania zdjęć do Konkursu.
2. Obrady Komisji odbędą się w terminie i miejscu określonym przez Organizatora i będą niejawne.
3. Decyzje Komisji są ostateczne i wiążące dla wszystkich Uczestników. Od decyzji Komisji Konkursu nie przysługuje odwołanie. Opinie Komisji Konkursu o poszczególnych zdjęciach nie są udostępniane.
4. Spośród zdjęć zgłoszonych do Konkursu Komisja wybierze nie więcej niż 30 zdjęć które zostaną opublikowane na stronie internetowej www.sosnowiec.pl oraz na oficjalnym profilu miasta www.facebook.com/cimsosnowiec.
5. W dniach 9-21.10.2013r. odbędzie się głosowanie internautów, a wyniki Konkursu zostaną zamieszczone na stronie www.sosnowiec.pl oraz na oficjalnym profilu miasta www.facebook.com/cimsosnowiec.
6. Autor fotografii, która otrzyma największą liczbę głosów internautów oddanych za pośrednictwem strony internetowej www.sosnowiec.pl i www.facebook.com/cimsosnowiec otrzyma „nagrodę główną”, pozostałych 11 osób otrzyma nagrody dodatkowe.
7. Organizatorzy przewidują możliwość zorganizowania wystawy pokonkursowej.


§ 6
Nagrody w Konkursie
1. Nagrody zostaną przyznane Uczestnikom, którzy przesłali zdjęcia wybrane przez Organizatora.
2. Zwycięskie zdjęcia zostaną wykorzystane w szczególności przy kreacji kalendarza firmowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu na rok 2014 jak również innych publikacjach wydawanych przez Organizatora.
3. Jeden Uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę.
4. Nagrodami w Konkursie są:
a) Jedna nagroda główna dla Uczestnika za zajęcie pierwszego miejsca to : publikacja historyczna o Sosnowcu pt.. „ Spacerownik”, portfel, publikacje „Korzeniec” oraz „Puder i pył”, koszulka, kubek termiczny,
b) Jedenaście nagród dodatkowych to: album fotograficzny” Sosnowiec 110 lat”, publikacje Korzeniec oraz „Puder i pył”, koszulka, kubek,
5. Nagrody zostaną przekazane do 22 listopada 2013 r.
6. Nagrody przekazane zostaną laureatom na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
7. Nagrody nieodebrane przez laureatów do 6 grudnia 2013 r. przepadają na rzecz Organizatora.

§ 7
Postanowienia końcowe
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią wyłączną podstawę do prowadzenia Konkursu.
2. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.sosnowiec..pl oraz w siedzibie Organizatora.
3. Każdy Uczestnik przed przystąpieniem do Konkursu ma obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu Konkursu, a przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z pełna akceptacją wszystkich postanowień Regulaminu.
4. Dane osobowe Uczestników Konkursu, uzyskane w związku z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu, będą przetwarzane w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu przy zachowaniu zasad określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez ww. osoby jest Organizator. Administrator danych może powierzyć innemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych w celach i w zakresie związanym z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.
5. Organizator zastrzega sobie prawo nieodpłatnego publikowania danych osobowych nagrodzonych Uczestników oraz ich wizerunku w środkach masowego przekazu w związku z niniejszym Konkursem.

 

 

powrót
  • 30
  • kwietnia 2025Środa
Imieniny: Eutropiusz, Bartłomiej, Chwalisława, Lilla, Katarzyna
Pogoda:
  • 21oCTeraz
  • 20oCJutro
  • 23oCPojutrze
OZE dla mieszkańców
Jakość powietrza
Zostaw 1% w Sosowcu



ŚKUP

BeePathNet - Pszczela Ścieżka