Iinteraktywna gra literacka na wakacje

Poleć znajomym
 

Iinteraktywna gra literacka na wakacje

Oto akcja idealna dla dzieci lubiących czytać, a jeszcze bardziej pisać. Dla kreatywnych i pomysłowych zmyślaczy-układaczy. Dla wszystkich tych, którzy chcą zostać współautorami najdziwniejszej opowieści przygodowej wszech czasów! Na czas wakacji w Bibliotece Głównej (Wypożyczalnia dla dzieci, ul. Zegadłowicza 2) umieszczona zostanie specjalna literacka instalacja składająca się początkowo jedynie z zapisanego na pergaminie krótkiego wstępu autorstwa znanego pisarza, twórcy powieści dla dzieci i młodzieży - Romualda Pawlaka. Zadaniem uczestników akcji będzie dołączanie do pergaminu swoich własnych opowieści, będących specyficzną kontynuacją losów podróżującego w czasie bohatera, wykreowanego przez Romualda Pawlaka. I co dalej?

Każdy z uczestników będzie mógł dołączyć swój fragment tekstu, w dowolnym momencie, lecz przeczytawszy uprzednio wstęp autorstwa Romualda Pawlaka i „doklejankę” swego poprzednika. Tekst będzie mógł być napisany dowolną techniką, na dowolnym materiale.

Łącznikiem dla wszystkich wątków i historii będzie jeden, stworzony we wstępie opowieści bohater. Po zakończeniu akcji, nasza „zmyślanka-doklejanka” zostanie przekształcona w ilustrowany przez profesjonalnego plastyka e-book, dostępny do bezpłatnego pobrania ze strony internetowej MBP. Stworzone w ten sposób zwariowane dzieło literackie pozostanie piękną pamiątką po wakacjach w Bibliotece.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w grze prosimy o zapoznanie się z jej prostymi regułami.

Reguły interaktywnej gry „Literacka zmyślanka-doklejanka”:

 

Temat gry: „Literacka zmyślanka-doklejanka”.

Forma gry: Zwariowane dzieło literackie, tworzone przez Romualda Pawlaka i dzieci - uczestników letniej akcji MBP „Tam i z powrotem, czyli literacki wehikuł przygód”.

 

Warunki uczestnictwa:

  1. Uczestnikiem gry „Literacka zmyślanka-doklejanka” mogą być dzieci w wieku 6-15 lat.
  2. Organizatorem konkursu jest Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego w Sosnowcu.
  3. Gra odbywa się w ramach akcji „Tam i z powrotem, czyli literacki wehikuł przygód”, dofinansowanej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu operacyjnego „Promocja literatury i czytelnictwa”.
  4. Gra rozpoczyna się 1 lipca 2016 r., a kończy 16 sierpnia 2016 r.
  5. Udział w grze jest dobrowolny i bezpłatny.

 

Zasady gry:

  1. Zadaniem każdego uczestnika jest napisanie krótkiego fragmentu opowiadania o przygodach głównego bohatera stworzonego przez Romualda Pawlaka, po wcześniejszym zapoznaniu się z treścią wstępu do opowieści oraz fragmentu napisanego przez poprzednika.
  2. Zgłaszane "doklejanki" powinny być przygotowane w formie wydruku komputerowego lub czytelnego, schludnie wykonanego rękopisu.
  3. Nie będą brane pod uwagę prace zaczerpnięte z książek i Internetu.
  4. Trwałe i solidne przyłączenie fragmentu tekstu do „doklejanki” nastąpi po sprawdzeniu tekstu pod kątem formalnym, przez pracownika MBP, na miejscu, w obecności autora tekstu.
  5. Napisane fragmenty należy dostarczać osobiście dobiblioteki, w godzinach jej otwarcia, codziennie, w okresie wakacyjnym aż do 16 sierpnia 2016 r.(teksty dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę). Zachęcamy do systematycznego doklejania tekstów.
  6. Prace powinny zostać zaopatrzone w kartę uczestnictwa (do pobrania ze strony www.biblioteka.sosnowiec.pl). Dodatkowo, każdy tekst powinien być podpisany imieniem i nazwiskiem autora, w celu ułatwienia identyfikacji prac przy oprawie plastycznej e-booka.
  7. Karty dostępne w Bibliotece Głównej i do wydrukowania ze strony internetowej Organizatorazawierają:

Imię, nazwisko i wiek  autora, imię i nazwisko oraz podpis rodzica/opiekuna prawnego wyrażający zgodę na udział autora w grze.

 

Postanowienia końcowe

  1. Autorzy przekazują wszelkie prawa do tekstów na rzecz Organizatora.
  2. Dostarczenie tekstów Organizatorowi jest jednoznaczne z akceptacją Reguł Gry.
  3. Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art.24. ust.1Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz.1182).Miejska Biblioteka Publiczna im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu, jako administrator danych informuje, że dane osobowe wszystkich uczestników gry będą przechowywane w bazie danych Organizatora, jednocześnie wszystkim uczestnikom gry oraz rodzicom/opiekunom prawnym uczestników niepełnoletnich przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianie. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia gry. 
  4. Uczestnicy gry oraz rodzice/opiekunowie prawni uczestników niepełnoletnich, wyrażają zgodę na opublikowanie ich danych (imię i nazwisko, wiek) w regionalnych mediach, na stronach internetowych Organizatora i lokalnych portali internetowych, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz.1182).
  5. Reguły gry dostępne są również na stronie internetowej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sosnowcu pod adresem: www.biblioteka.sosnowiec.pl
  6. Wszelkie pytania należy kierować do Organizatora Gry - Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 11, tel. 32 266 43 76 lub mailowo na adres: promocja@biblioteka.sosnowiec.pl
powrót
  • 29
  • marca 2025Sobota
Imieniny: Wiktoryn, Marek, Eustazy, Czcirad, Cyryl
Pogoda:
  • 7oCTeraz
  • 13oCJutro
  • 8oCPojutrze
OZE dla mieszkańców
Jakość powietrza
Zostaw 1% w Sosowcu



ŚKUP

BeePathNet - Pszczela Ścieżka