Zmiany Regulaminu utrzymania czystości na terenie miasta

Poleć znajomym
 

24 września Sosnowiecka Rada Miejska podjęła Uchwałę w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sosnowca, konieczność wprowadzenia zmian wynikła ze względów formalnych a mianowicie z powodu zmiany przyjętego Uchwałą 607/XLV/09 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 18.06.2009r. Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta Sosnowca na lata 2009-2012 z uwzględnieniem lat 2013-2018 jak również z potrzeby dostosowania zapisów Regulaminu do aktualnych potrzeb z wykorzystaniem doświadczeń w zakresie utrzymania czystości.

 

powrót
  • 5
  • lipca 2025Sobota
Imieniny: Zoe, Marta, Wilhelm, Trofima, Antoni
Pogoda:
  • 19oCTeraz
  • 30oCJutro
  • 16oCPojutrze
OZE dla mieszkańców
Jakość powietrza
Zostaw 1% w Sosowcu



ŚKUP

BeePathNet - Pszczela Ścieżka