- Jesteś tutaj:
- www.sosnowiec.pl
- Miasto
- Aktualne wydarzenia
Mały Tour de Pologne w Sosnowcu
3 sierpnia w Sosnowcu przy okazji startu do trzeciego etapu tegorocznego Tour de Pologne odbędzie się Mały Tour de Pologne dla dzieci do 12 roku życia. Zawody zostaną rozegrane w trzech kategoriach wiekowych: dzieci do 7 lat, dzieci w wieku 8-10 lat oraz w wieku 11-12 lat. Serdecznie zapraszamy do udziału w zawodach. Szczegóły w dalszej części informacji.

REGULAMIN ZAWODÓW
MAŁY TOUR DE POLOGNE
SOSNOWIEC – PARK SIELECKI 03.08.2010
CEL ZAWODÓW:
1. Upowszechnianie kultury fizycznej w szczególności kolarstwa.
2. Wyłonienie najlepszych zawodników w kategoriach dziecięcych.
3. Wychowywanie dzieci i młodzieży poprzez udział w zawodach sportowych.
ORGANIZATOR:
1. Urząd Miejski w Sosnowcu – Wydział Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki
2. UKS Grupa Kolarska Zagłębie Sosnowiec
3. Zagłębiowskie Stowarzyszenie Turystyczno-Kulturalne
TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW:
Zawody odbędą się w dniu 03.08.2010r. w Parku Sieleckim Sosnowcu („stara” część parku)
Biuro zawodów: Park Sielecki Sosnowiec
WARUNKI UCZESTNICTWA:
W zawodach mogą uczestniczyć dzieci do 12 lat za zgodą rodziców, posiadające sprawny technicznie rower oraz kask rowerowy.
ZGŁOSZENIA DO ZAWODÓW:
Zgłoszenia przed zawodami przyjmować będzie Wydział Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki pod nr tel. 32 296 06 48 oraz zapisy w dniu zawodów w Biurze zawodów.
PROGRAM ZAWODÓW:
10.00 - 12.00 Przyjmowanie zgłoszeń do zawodów
12.30 Odprawa techniczna
13.00 Start pierwszej kategorii wiekowej
13.15 Start drugiej kategorii wiekowej
13.30 Start trzeciej kategorii wiekowej
14.00 Uroczysta dekoracja zwycięzców
Zawody zostaną rozegrane w 3 kategoriach wiekowych:
1. Dzieci do 7 lat
2. Dzieci od 8 do10 lat
3. Dzieci od 11do 12 lat
ZASADY FINANSOWANIA:
Koszt organizacji imprezy pokrywa Organizator. Uczestnicy wyścigu otrzymają pamiątkowe dyplomy.
Dla zwycięzców każdej kategorii – puchar, medal i upominek.
Dla zdobywców II i III miejsca w każdej kategorii – medal i upominek.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Wyścig zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami sportowymi SZKol. W sprawach nieobjętych Regulaminem decyduje Sędzia Główny w porozumieniu z Organizatorem.
2. Każdy z uczestników imprezy bierze w niej udział za zgodą rodziców/opiekunów.
3. Dyrektor wyścigu: Ryszard Bujak, informacje: 506 044 820, 509 820 177.
powrót
- 25
- kwietnia 2025Piątek
- 10oCTeraz
- 13oCJutro
- 12oCPojutrze