- Jesteś tutaj:
- www.sosnowiec.pl
- Aktualne wydarzenia
- Edukacja
SP nr 29 z Comeniusem w Kownie
W dniach od 7 - 11 października nauczyciele ze Szkoły Podstawowej nr 29 w Sosnowcu uczestniczyli w pierwszym spotkaniu roboczym nowego projektu Comenius „Let's Reduce Our Ecological Footprint ! ”, który zorganizowano w Kownie na Litwie.
W dniach od 7 - 11 października nauczyciele ze Szkoły Podstawowej nr 29 w Sosnowcu uczestniczyli w pierwszym spotkaniu roboczym nowego projektu Comenius „Let's Reduce Our Ecological Footprint ! ”.Spotkanie to miało miejsce w szkole w Kownie - Kauno Technologijos Universiteto Vaižganto Progimnazija. Udział w spotkaniu wzięli nauczyciele szkół partnerskich z Turcji, Portugalii, Włoch, Litwy, Węgier i z Polski ( P. Ewa Węgrzyńska - koordynator projektu, P. Agnieszka Strózik - nauczyciel języka angielskiego i P. Agata Czajka - nauczyciel przyrody).
Program wizyty obejmował prace nad projektem, spotkania z władzami miasta, uczniami i nauczycielami.
Podczas wizyty w szkole, która była najważniejszym punktem programu, spotkano się z życzliwym i serdecznym przyjęciem. Podczas uroczystego spotkania z uczniami i nauczycielami, koordynatorzy każdej ze szkół przedstawili prezentację multimedialną i opowiedzieli o swojej szkole. Po każdej prezentacji dokonano oficjalnej wymiany flagi państwowej. Po części oficjalnej nauczyciele i uczniowie chętnie gościli nas w swoich salach podczas zajęć.
Podczas prac nad projektem przedstawiono i wymieniono się pierwszymi jego rezultatami - postery o szkołach oraz o zasobach energii krajów partnerskich, przygotowane przez uczniów flagi, upominki, listy, propozycje kwestionariuszy dla uczniów dotyczące redukcji śladu ekologicznego. W trakcie wizyty zaplanowano również realizację kolejnych zadań projektowych na najbliższe miesiące.
Wizyta była również okazją do dalszego doskonalenia umiejętności językowych. Organizatorzy umożliwili także zwiedzanie ciekawych miejsc turystycznych. Były to - Kowno i Druskienniki.
- 26
- kwietnia 2025Sobota
Waluty: |
---|
Giełda: |
---|